تعبیر خواب

این وبلاگ درباره تعبیر خواب های مختلف مثل تعبیر خواب سگ ، مار ، ... است

تعبیر خواب

این وبلاگ درباره تعبیر خواب های مختلف مثل تعبیر خواب سگ ، مار ، ... است

تعبیر خواب از منظر های متفاوت

رویا: از اتاق خواب بیرون بمانید

من شش هفته است که با این دختر دوست شده ام و اوضاع عالی پیش می رود. اما شب گذشته خواب دیدم که او در خانه من ، در اتاق خواب من است و به من اجازه ورود نمی دهد. از او می خواهم که به من اجازه ورود بدهد و از طرف دیگر در جواب می دهد: "این خیلی خطرناک است."


تعبیر خواب

معنی تعبیر خواب خود را با تعبیر خواب باز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


وقتی خواب را تعبیر می کنم ، در تنظیمات به دنبال نمادگرایی می گردم. نمادگرایی اغلب به عملکردی که یک تنظیم در زندگی روزمره دارد ، مربوط می شود. اتاق خواب مخصوص خواب است. این می تواند یک پناهگاه خصوصی و مکانی باشد که در شخصی ترین افکار خود تأمل می کنید. همچنین این مکانی است که افراد در آن رابطه جنسی برقرار می کنند.


مرد جوانی که این رویا را دیده است آماده است با دوست دختر خود رابطه برقرار کند ، اما او این کار را به تعویق می اندازد زیرا "بسیار خطرناک" است. ایده «بیش از حد خطرناک» و «خاموش کردن» را با عملکرد اتاق خواب به عنوان مکانی برای رابطه جنسی ترکیب کنید و معنی آن واضح است. اما شما همچنین باید شرایط رویایی را به عنوان یک مرد جوان در نظر بگیرید که شش هفته از برقراری رابطه ای عالی می گذرد و او چیزی را که بیشتر از همه می خواهد به دست نمی آورد.


بیشتر پسران 16 ساله از دوست دختر خود چه می خواهند؟ این همان چیزی است که معنای این خواب را آشکار می کند.


اکنون به آرزوی بعدی و همچنین تنظیمات اتاق خواب نگاه کنید. قبل از اینکه شما را برای شما تفسیر کنم ، سعی کنید بفهمید که مربوط به چه چیزی است. هم اتاقی که در خواب به او اشاره می شود شخصی است که رویاپرداز با او زندگی می کند ، نه شخصیتی خیالی است که توسط رویا اختراع شده است.