تعبیر خواب

این وبلاگ درباره تعبیر خواب های مختلف مثل تعبیر خواب سگ ، مار ، ... است

تعبیر خواب

این وبلاگ درباره تعبیر خواب های مختلف مثل تعبیر خواب سگ ، مار ، ... است

چرا خواب می بینیم؟

هیچ شکی وجود ندارد که برخی از غذاها منجر به رویاهای وحشیانه یا بهتر شود. اما واضح است که برخی از غذاها ممکن است زمینه را برای یادآوری بهتر رویاهایتان فراهم کنند.

به عنوان مثال غذاهای پر کربوهیدرات می توانند به شما انرژی سریعی بدهند. اما بعد از مدتی ، آنها می توانند احساس کم فروشی در شما ایجاد کنند. هر چیزی که بر روحیه بیداری شما تأثیر بگذارد ، احتمالاً بر روحیه بیهوشانه شما نیز تأثیر می گذارد. بنابراین ، اگر یک تصادف قند در طول روز شما را دور بیندازد ، این احساسات می تواند به خواب شما منتقل شود.

همچنین ، غذایی که باعث بیدار شدن شما در طول شب می شود ممکن است منجر به بیدار شدن بیشتر شما در مرحله REM شود. وقتی این اتفاق می افتد ، احتمالاً بیشتر رویاهای خود را به یاد می آورید.

فعالیت های روزانه
همانطور که خواب کم یا قطع شده اغلب منجر به رویاپردازی بیشتر می شود ، یک خواب خوب خواب های شدیدی را که به یاد می آورید کاهش می دهد.

یک مطالعه کوچک Trust Source نشان داد که یکی از راه های خوب خواب راحت تر ، ورزش صبح است. یک دویدن خوب یا تمرینات قلبی دیگر قبل از ظهر به تنظیم ساعت کمک می کند تا بیشتر از خوابیدن یا دیر شب ورزش کردن ، تمایل به خواب سریع تر و صرف زمان بیشتری در خواب عمیق داشته باشید.

دوندگان و سایر علاقه مندان به تناسب اندام جدی تمایل دارند زمان کمتری را در خواب رyیایی REM بگذرانند ، که یکی از سبک ترین مراحل خواب است. همچنین ، هرچه م effectivelyثرتر بتوانید در طول روز استرس خود را کاهش دهید ، احتمال آوردن استرس و اضطراب در رختخواب کمتر است. این باید به کاهش کابوس ها و قطع خواب هر شب کمک کند.


چگونه رویاهای خود را به یاد بیاورید
یکی از دلایلی که یادآوری رویاها دشوار است این است که مواد شیمیایی مغز مرتبط با حافظه - نوراپی نفرین - و فعالیت الکتریکی مغز که به یادآوری کمک می کند در پایین ترین سطح هنگام خواب است. در حقیقت ، اگر رویایی دارید اما در طول خواب بیدار نمی شوید ، دیگر نمی توانید آن را به خاطر بسپارید. ر dreamsیاهایی که به خاطر می آورید ، ر onesیاهایی هستند که هنگام بیدار شدن از خواب ادامه دارند.

دو راه برای کمک به یادآوری رویاهای خود این است که هنگام خواب به خود بگویید که می خواهید رویای خود را به یاد بیاورید. اگر این آخرین فکر شما باشد ، احتمال دارد که با رویایی که تا حدودی تازه در حافظه شما است بیدار شوید.

از آنجا که یادآوری خواب حتی با کمترین حواس پرتی به راحتی قابل قطع است ، باید سعی کنید به محض بیدار شدن به همان اندازه از رویاهایتان را به یاد بیاورید. از رختخواب بلند نشوید و به چیز دیگری فکر نکنید. سعی کنید هر تصویر یا خاطره ای از رویای خود بگیرید و آنها را روی یک بالشتک کنار تخت خود یا تلفن هوشمند خود یادداشت کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد